Δευτέρα 4 Απριλίου 2011

Μπορεί να είναι ξημερώματα αλλά το μυαλό δεν έχει ωράρια,δυστυχώς!Δουλεύει και χωρίς μισθό κάποιοες φορές,ακόμα και χωρίς σκόπο.Αλλά την κάνει κ αλλιώς..παίρνει και άδειες ανεύ αποδοχών όταν το χρειάζεται.Ο πιο εύθραυστος και πολύτιμος εργάτης μας...χωρίς αυτόν δεν τρέχει το εργοστάσιο.Ποιό εργοστάσιο?Ξέρετε αυτή η μηχανή παραγωγής αντιδράσεων,επιθυμιών και αναγκών.Ψυχή,διαφορετικά και πιο κοινά.
 Απόψε δίνει ως πρώτη ύλη το κενό,αλλά κάτι πρέπει να παραχθεί,κάτι πρέπει να βγεί.Αυτές οι διεργασίες παντού μέσα στο κεφάλι μου πρέπει κάπου να βγάλουν και σήμερα,όπως κάθε μέρα.Μόνο που σήμερα δεν έδωσε τίποτα το μυαλό,παραμόνο καθόταν δεμένο σε μια καρέκλα κ έβλεπε κάποιους να κλέβουν την πρώτη ύλη..Δεν έκανε και καμιά κίνηση να τους σταματήσει βέβαια..
Tο κενό δε με τρόμάζει,το προτιμώ απο τις υπερωρίες.Προτιμώ να το πάιζω φυγόπονη και να τεμπελιάζω όπου με παίρνει.Αλλά εντάξει δε λεώ,έχω παράγει τόνους αναγκών,αισθημάτων και δύναμης  τελευταία.


ΚΑΙ ΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ.ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΟ.
HOLIDAYS NOW..