Ο μόνος τρόπος για να μείνει σε ευθεία κατάσταση,είναι όταν και οι δυο πλευρές συγχρονιστούν και συμφωνήσουν σ αυτό.
Κάπως έτσι λειτουργεί και ο εγωισμός μέσα στις ανθρώπινες σχέσεις.Κάνοντας τραμπάλα με κάποιον είναι αναπόφευκτο να βρεθείτε στην ίδια ευθεία..Εκτός και αν σταματήσετε επειδή κουραστήκατε..΄Οποιος ρίχνει τον εγωισμό του,αυτομάτως ο συμπαίκτης ανεβαίνει και για να υψωθεί ξανά πρέπει να έχει τη δύναμη να ρίξει τον άλλο..
Υπάχουν δυο θέσεις:όταν αφήνεσαι και όταν χρησιμοποιείς δύναμη.Τα αποτελέσματα είναι ευκολονόητα..Όταν αφεθείς,κάποιος θα σε σηκώσει ψηλά και όταν βάζεις δύναμη κινδυνεύεις να μέινεις χαμηλά αν ο άλλος έχει περισσότερη.Άρα το πιο ασφαλές είναι να αφήνεσαι,να βλέπεις πόσο ψηλά μπορεί να σε φτάσει καποιος..ή πόσο εύκολα μπορεί να πηδήξει απο την τραμπάλα και απο εκεί που βρίσκεσαι ψηλά να βρεθείς στο πάτωμα..
Όταν χρησιμοποιείς δύναμη,μπορείς πολύ εύκολα να σηκώσεις τον άλλο ψηλά αλλά και εξίσου εύκολα να κουραστείς άν ο άλλος είναι δύσκολος αντίπαλος..
Έτσι ακριβώς και στις σχέσεις.Είναι το λιγότερο "ψεύτικο" να λέμε οτι δεν είμαστε εγωιστές,η ακομα κλύτερα να λέμε οτι ο εγωισμός έχει και όρια..Όταν μιλάμε για σχέσεις έξω απο την οικογένεια,ο εγωισμός παρομοιάζεται(τουλάχιστον για μένα) με μια επικίνδυνη τραμπάλα..Που όσο τον ρίχνεις εσύ,τόσο ανεβαίνει ο άλλος..
Δύσκολα θα βρείς παίκτη στο ίδιο επίπεδο με σένα και ακόμα δυσκολότερα θα βρείς παίκτη που να τον νοιάζει απλά το παιχνίδι και όχι η νίκη..
Έτσι κ αλλιώς όλους μας νοιάζει η νίκη..διαφοροποιείται όμως κάποιες φορες.Δεν είναι το ιδιο να θες να νικήσεις κάποιον με το να θες να τον ρίξεις κάτω απο την τραμπάλα.Σε κάθε περιπτωση όμως πρέπει να στοχεύουμε στο "παιχνίδι" μιας και οι ισορροπίες και τα ένστικτά μας είναι εύθραυστα και ανεξέλεγκτα.
Κάποιες φορές βέβαια η τραμπάλα μπορεί να διδάξει και το "ο,τι ανεβαίνει,κατεβαίνει" και το εφήμερο των θέσεων που έχουμε σε μια σχέση.
Το πιο υγιές θα το δείς αν παρατηρήσεις δυο παίδια να κάνουν τραμπάλα..Εκεί θα τα δείς χαρούμενα και όταν ειναι κάτω αλλά και όταν είναι πάνω..Επειδή απλά απολαμβάνουν το παιχνίδι και γνωρίζουν ακριβώς αυτό που είπα παραπάνω πως "ο,τι ανεβαίνει,κατεβαίνει".Επειδή απλά δίνουν βάση στο παιχνίδι και όχι στις θέσεις,πράγμα αδιανόητο για τους μεγαλύτερους.
Και ποιός δεν έχει ανέβει,όταν είχε να κάνει με κάποιον πιο αδύναμο?Ή ποιός δεν έπεσε έχοντας να κάνει με κάποιον δυνατότερο?
Δεν ξέρω άν μ'αρέσει αυτο το μυστήριο.Το να μην ξέρεις πως θα κάτσει η τραμπάλα και να χρειάζεται να παίξεις για να μάθεις..
Βέβαια τίποτα δεν γίνεται χωρίς ρίσκο..Και ποτέ δεν ξέρεις τι θα μάθεις απο την ενδεχόμενη πτώση σου..
Ένα είναι το σίγουρο σε κάθε περίπτωση..είτε βρεις δυνατότερο παίκτη είτε όχι..
"Ό,τι ανεβαίνει,κατεβαίνει..."
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου