Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

Κάνε πέτρα την άμμο στην οποία χτίζεις

Παρασυρόμενη απο στερεότυπα,κλισέ και δόγματα,προσπαθώ να σκεφτώ γιατί χτίζουμε,που χτίζουμε και τι οικοδόμημα θέλουμε τελικά να "ανεβάσουμε".
Μεγαλώνοντας σε μια κοινωνία του "ο,τι αρπάξεις","οτι προλάβεις" και "ο,τι αποκτησεις" , το εσωτερικό ψάξιμο φαντάζει πολυτέλεια κ ουτοπία.Μπαίνοτας απο νήπια ακόμα στο τριπάκι "Πας στο σχολέιο παιδί μου για να γίνεις γιατρός,μεγαλοδικηγόρος ή επιστήμονας και να έχεις πολλά λεφτα,να πάρεις σπίτια,αυτοκίνητα και να ζεις ευτυχισμένος" είναι λογικό οι περισσότεροι να στέκονται σ'αυτή την ανιαρή κ άγευστη καραμέλα του "χτίζω για να αποΚΤΗΣΩ" και όχι για να έχω πράγματα που θα με συντροφεύουν για μια ζωή όπως είναι οι ιδέες,οι τρόποι και η επικοινωνία με τον εαυτό μου.
Ξέρω,το θέμα είναι πολυφορεμένο.Και ποιός δεν έχει γράψει για την προσκόλληση του στις ιδέες προσπαθώντας απεγνωσμένα να το παίξει ψαγμένος η οτιδήποτε άλλο πουλάει κάθε φορα.Η διαφορά ειναι οτι δεν αναφέρομαι σε γνώσεις,σεμινάρια κ βιβλία αλλά σε δια βίου μάθηση.
Γέμισε ο τόπος κούφιους,που προτιμούν να έχουν ΒΜW αντι για κάτι άλλο,που θέλουν σπίτι με πισίνα αντί για ένα απλό.Δεν αντιλέγω,λογικό είναι να θέλεις κ να λαχταράς κάτι,αλλά ειναι εκνευριστίκο να γίνεται ο αυτοσκοπός σου.
Φαντάζει γελοίο να θέτεις ως όνειρο ζωής να αποκτήσεις υλικά,απο το να γίνεις ολοκληρωμένος άνθρωπος..Να βρείς τα όριά σου,να ανακαλύψεις τον κρυμμένο εαυτό σου,να τσαλακώθεις,να φτάσεις όσο βαθιά φοβάσαι να φτάσεις μέσα σην ψυχή σου και να βρείς αλήθειες που αρνείσαι να πιστέψεις!
Χρησιμοποίησε τα εφόδια σου,εξαντλήσέ τα με σκόπο να χτίσεις εσένα και όχι ενα τριόροφο.Εκτός και αν το καταφέρεις μετά αυτο,αλλάζει το θέμα.Δε γυρνάω την πλάτη σ'αυτά,τη γυρνάω όμως στην σαπίλα των στερεοτύπων.."θα σε βλέπουν με άλλο ματι αν πάρεις αυτο το αυτοκίνητο" ή "θα είσαι πιο ψαγμένος αν φωτογραφηθείς με τον Kιάμο(ή τον κάθε Kιάμο)".
Όλα για το πως θα φανείς και ποτέ για το πως πραγματικά θα είσαι με όλα όσα έχεις καταφέρει.
Πιστεύω πολύ στα ένστικτα όπως αναφέρω συχνά,με την προυπόθεση όμως οτι τα κρατάς και τα ντύνεις ανθρώπινα και όχι εναντίον στον άνθρωπο.Το παν έτσι κ αλλιώς ειναι να καταφέρεις την ισορροπία,όχι να εκτοξευθείς ψηλά(κατ εμέ παντα).
Το αστείο είναι οτι όσο περνάει ο καιρός διαιωνίζεται όλο αυτό.Ο τύπος που έχει ως ύψιστο σκοπό τη ΒΜW,θα τα φτιάξει με την τύπισα που έχει σκόπο "να έχει γκόμενο με BMW".Η παρέα τους θα είναι άτομα που είναι φίλοι αυτου με τη BMW,κ τα μέρη που θα συχνάζουν θα είναι " όπου είναι πιο in για τους τύπους με τις BMW".
Κλείνοντας το συλλογισμό βλεπω οτι η βασική λέξη του ειναι η BMW,και όχι ο εκάστοτε Γιώργος,Γιάννης..Κάπως έτσι η παρέα των παιδιών παραπάνω,εξαπλώνεται στον Βασίλη που έχει SLK κ πάει λέγοντας.
Τό μόνο που ελπίζω και εύχομαι όσο μεγαλώνω είναι τέτοιου είδους συλλογισμοί να έχουν στο επίκεντρο τον Μάριο που είναι καλός και υπομονετικός,την Ιωάννα που είναι γλυκιά και αυθόρμητη,και άλλους που ζούν για τη ζωή και όχι για το ένδυμά της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου