"Έβγαλε βρώμα η ιστορία ότι ξοφλήσαμε,είμαστε λέει το παρατράγουδο στα ωραία άσματα,και επιτέλους σκασμός οι ρήτορες πολύ μιλήσαμε,στο εξής θα παίζουμε σ' αυτό το θίασο μόνο ως φαντάσματα"..Αναφερόταν σε ενα θιάσο,σ ενα παρατράγουδο μέσα στα ωραία άσματα.
Μετά την ψήφιση των μέτρων που επέβαλαν οι ξένοι, από το Ελληνικό Κοινοβούλιο, η Ελλάδα πλέον (συνεπώς και το Ελληνικό Έθνος στο σύνολό του), βρίσκεται ουσιαστικά υπό κηδεμονία.Μακάρι το πρόβλημα να είχε μόνο οικονομικές αιτίες και να μην αποτελούσαμε το λαχταριστό φιλέτο των κερδοσκόπων.Μακάρι η χώρα να μη γινόταν βορά και έρμαιο λάθος πολιτικών απο τις κυβερνήσεις..Μακάρι οι 300 να ήταν γενναίοι όπως αυτοί του Λεωνίδα..Δυστυχώς όμως αυτο το ντόμινο οικονομικών και παρασκηνιακών εξελίξεων μας φέρνει στην πολύ δυσάρεστη θέση να διαλέξουμε ανάμεσα σε δύο δρόμους..η για να είμαι πιο ρεαλίστρια,μας δείχνει το μονόδρομο..Πενιχρες απολαβές εργαζομένων,μειώσεις συντάξεων και επιδομάτων,μειώσεις σε όλα γενικότερα!Θυμάμαι το προεκλογικό σύνθημα " Η αλλάζουμε ή βουλιάζουμε" ..το είχα βρεί χαριτωμένο μπορώ να πω! Σίγουρα όμως δεν ήξερα ούτε εγώ ουτε ο λαός σε τι αναφερόταν..Αν η αλλαγή που έλεγαν είναι αυτή θα απαντούσα "Εγώ βουλιάζω,ευχαρίστως"!!Βλέποντας τα πράγματα απο ασφαλή οπτική γωνία ΑΚΟΜΑ,έχω χαθεί στα δελτία ειδήσεων,στις ανακοινώσεις μέτρων,στην οργή του κόσμου!Κάποιες φορές λέω "εντάξει τι να έκανε και ο Γιωργάκης"? .. και αμέσως κουνάω το κεφάλι μου και λέω!! "Ξύπνα" !!Δεν είναι δυνατόν να εφαρμόζεις περικοπές ,αυξήσεις στις τιμές των πιο βασικών προιόντων και να παραμένουν ακόμα άλυτα κάποια "θέματάκια".Πότε θα πληρώσουν λοιπόν αυτοί που τόσα χρόνια έτρωγαν με χρυσά κουτάλια?Πότε θα κλειστούν στη φυλακή τα κοράκια του ελληνικού πλούτου?Κ ύστερα ακούω.. " κάνουμε οικονομίες,τα λεφτά δε φτάνουν"!!Για κάτσε,για ποιό λόγο να μη μπορώ να ζήσω εγώ και κάποιοι που στην ουσία έγω με την ψήφο μου τους ανέδειξα να εξαφανίζονται έχοντας πάρει μαζί τους αυτα που τώρα στερούμαι εγώ?Τραγελαφικό..Το λίκνο της δημοκρατίας και των πολιτικών θεσμών έγινε ο φτωχός συγγενής..Όλοι έχουν μυριστεί πια τη δύσοσμη οικονομική αποσύνθεση και πέφτουν πάνω μας για τη μερίδα του λέοντος..Ολοι κάτι θέλουν να πάρουν..Και ως παρορμητική σκέφτομαι ..Ας τα πάρουν.αφου εμεις ποτέ δεν τα αξιοποιήσαμε,αφου τα ξεπουλούσαμε..Ο εθνικός ακρωτηριασμός είναι προ των πυλών και κλείνουμε επιδεικτικά τ αυτιά μας!Τόσος ντόρος πια για να επιτευχθεί το σχέδιο..Έπρεπε να μας πλασάρουν την οικονομική κρίση και ολα τα κουραφέξαλα..Δεν είνει εύκολο να πεις στο λαό " Ανοίγω το δρόμο για την εκμετάλλευση του πλούτου της χωρας απο ξένες-προστάτιδες δυνάμεις"..Ωραία το έθεσαν πάντως..Όλος ο λαός αγχώθηκε και τρέχει και δε φτάνει να βοηθήσει με το να υπάρχει(και όχι να ΖΕΙ) όλους αυτούς που προσπα8ούν να μας βγάλουν απ την κρίση..
Εδώ που τα λέμε σκεφτόμουν να βρώ μια δουλειά,μιας και τα χρήματα δε φτάνουν "ούτε να ξύσεις το δόντι σου".Να εξοντώνομαι εγώ για να τρώνε άλλοι αστακούς και χαβιάρι..Να γίνω μια ηλικιωμένη που θα εργάζεται ακόμα με το μπαστουνάκι της για να πάρει μια βάσικη σύνταξη!Ας μην εθελοτυφλούμε όμως..Δε θέλω καν να θυμάμαι τους ανθρώπους που απλά προσπάθησαν να μή χάσουν τη δουλειά τους και τώρα βρίσκονται μακριά μας..Αναφέρομαι στους εργαζόμενους της MARFIN!Πέρα απ την κρίση,υπάρχει και αναρχία!Βγαίνει ο καθένας καπηλευόμενος τις πορείες του κόσμου και σπείρει το θάνατο και τον πανικό!Η πολιτική υποχώρησης πρέπει να τελειώσει..
Το μόνο που αναγνωρίζω πραγμάτικα στην κυβέρνηση είναι το οτι με αυτα τα μέτρα οριστικοποιεί οτι δε θα είναι ποτέ ξανά στην εξουσία..Δύσκολο να τρέμει η καρεκλίτσα σου..Τίποτα όμως δεν με ηρεμεί,τίποτα δε με κάνει να ξυπνάω ήρεμη το πρωί!Δε θέλω να σκέφτομαι.να νιώθω,να ζώ εδώ..Το ζήτημα πλέον δεν είναι να ξυπνήσει ο λαός,αυτός ξύπνησε απ το λήθαργο που ζουσε τοσα χρόνια..Πρέπει να ξυπνήσουν οι πολιτικοί και να σκεφτούν μια φορά το καλό του τόπου και όχι το καλό των "μπαμπάδων τους Ευρωπαίων και Αμερικανών" ..
Όλα αυτά επειδη πονάμε την Ελλάδα και δεν της αξίζει να καταντήσει Ελλαδιστάν..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου