Κυριακή 13 Ιουνίου 2010

Kόντρα στην ιστορία

Θέλοντας και μη μερικές φορές,ακούγοντας τόσα και τόσα για τη λαμπρή ιστορία της Ελλάδας,μου’ρχονται στο μυαλό η κηδεμονία,οι εμφύλιοι και παράτηρω πως είναι το εθνικό μας άθλημα ως λαός..Μετά το τάβλι φυσικά!Χαρακτηριζόμαστε απο έντονο ταπεραμέντο ως λαός αλλά μέχρι που μπορεί να φτάσει αυτο?Είναι άραγε ικανό να παρεκκλίνει απ την πορεία που έχει διαγραφεί για μας απο την ιστορία μέχρι τώρα?
Απο τη σύσταση καλά καλά του ανεξάρτητου ελληνικού κράτους μπήκαμε για τα καλά στο παιχνίδι των μεγάλων δυνάμεων,η πορεία ήταν γνωστή,όλα αναπόφευκτα για τους άρχοντες του τόπου.Οι κίνδυνοι και οι περιπέτειες,οι διεκδικήσεις γεωγραφικά αλλά και συνταγματικά ρίσκαραν πολλά.Συνήθως ήταν “μια η άλλη” όσο λαικό κ αν ακούγεται..Άρα μιλάμε για μια χρόνια πολιτική υποχωρήσης απ τις κυβερνήσεις..
Να που το θέμα καθίσταται και σήμερα πιο επίκαιρο απο ποτέ.Μπήκαμε στο λαβύρινθο του Δ.Ν.Τ,πάλι απο πολιτική υποχωρήσεων.Νομίζω πως ήρθε η ώρα να αξιοποιήσουμε για μια φορά δημιουργικά το τσαγανό και τη φλόγα που κρύβουμε μέσα μας ως λαός.Η λύση του Δ.Ν.Τ θεωρήθηκε απο την πλειοψηφία αναγκαστική (βέβαια αναρωτιέμαι για ποιά πλειοψηφία μιλάμε,όταν ελάχιστοι βουλευτές εκφράζουν ατόφια τη βούληση του λαού.Αλλά ας μη θίξουμε τους αμεσοδημοκρατικούς θεσμούς και την κρίση τους..)
Ως νέοι άνθρωποι είχαμε και θα έχουμε κάποιες λύσεις,μόνο και μόνο επειδή δεν πουληθήκαμε και όλο αυτο το σκάνδαλο δε μασ τύφλωσε.Το μέλλον ΠΡΕΠΕΙ και ΘΑ ανήκει στο λαό και στις πολιτικές που ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ εκφράζει και επιθυμεί.
Μιλούν για αναγκαστική επιλογή όπως προείπα ενώ καλά καλά δεν έχουν ανοίξει τα στόρια του μυαλού τους.
Ζούμε σε μια χώρα με απέραντες καλλιεργήσιμες εκτάσεις(μέχρι να γίνουν μπετό βέβαια)πράγμα που είναι πασιφανές που οδηγεί!Άν δινόταν η απαιτούμενη βάση στην ανάπτυξη του πρωτογενους τομέα και στην εξαγωγή προιόντων,τα κέρδη θα αυξάνονταν κατακόρυφα.Είναι σαφώς καλύτερα απ το να εισάγουμε προιόντα και να πωλούνται σε εξωφρενικές τιμές λόγω των μεσαζόντων!Εδώ βέβαια έρχεται και η νοοτροπία τουΈλληνα που “άν δεν πάρει τη θεσούλα του στο δημόσιο,η σε ενα γραφειάκι είναι ντροπή!!Τι θα πεί στο χωριό άλλωστε?? “..Πρέπει επιτέλους να ανασταλεί η πρόσληψη αλλόγιστων αριθμών δημοσίων υπαλλήλων.Καταντήσαμε να έχουμε και πρόεδρο για το καλαμάκι του φραπέ!Φτάνει να μιλήσουν τα νούμερα.Σε μια χώρα πάνω κάτω 10 εκ. κατοίκων υπάρχουν 1,5 εκ. υπάλληλοι!Βοηθός του βοηθού τω βοηθώ και πάει κλίνοντας..
Ακόμη μια προφανής κίνηση είναι η ανάπτυξη του τυρισμού που καταρρέει χρόνο με το χρόνο.Γιατί δηλαδή τα χρήματα που χαραμίζονται για ανούσιους πολεμικούς εξοπλισμούς (λες κ αν γίνει πόλεμος θα πολεμήσουμε με γιαταγάνι) να μη μετατραπούν σε ευέλικτες χρηματοδοτήσεις για την ανάπτυξη τουριστικών μονάδων που θα προσελκύσουν πάλι τουρίστες?Έτσι κ αλλιώς το ευνοούν και οι συνθήκες της ισοτιμίας δολαρίου-ευρώ που επιστρέφει στις συνθήκες του 2005.
Προσθέτω και τη λύση προσέγγισης ξένων κεφαλαίων για την εκμετάλλευση ασθενικών για τη χώρα υπηρεσιών όπως ΟΣΕ!Αντί να μας κοστίζουν εκατομμύρια καθημερινά μπορούμε να προσεγγίσουμε ξένα κεφάλαια που θα τα εκμεταλλεύονται και έτσι θα εισπράξει έσοδα το δημόσιο..
Όλα αυτά βέβαια θα είναι εφικτά όταν παρθούν αποφασιστικές λύσεις για τη φοροδιαφυγή(γιατί να πιάνεις το Βοσκόπουλο,είναι μεν μια αρχή,αλλα φαντάσου άλλοι πόσοι Βοσκόπουλοι θα υπάρχουν στην επικράτεια κ όχι μόνο).Ξεκινώντας απ’το πιό απλό,όπως είναι οι αποδείξεις για κάθε μας αγορά,μέχρι την πάταξη των μεγαλοκαρχαρίων που φοροδιαφεύγουν συστηματικά.
Οι λύσεις είναι παντού γύρω μας,όπου και να κοιτάξουμε.Το θέμα όμως είναι άν θα μπορέσουμε να πάμε κόντρα στην ιστορία που μας θέλει υποχείρια των “δυνατών”.Άν θα σπάσουμε τη ροή της και με τις ενέργειες μας καταφέρουμε να την γράψουμε σε πιο φωτεινή και αμετάβλητη σελίδα…απο σήμερα!Όλοι μπορούμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου