Τρίτη 22 Ιουνίου 2010

FAKEbook

Όλοι είτε θέλουμε είτε όχι να το πραδεχτούμε,είμαστε Facebook-victims!Πόσα βράδια δεν έχουμε ξενυχτήσει με τις φίλες μας στη σελίδα κάποιου?Ακούγεται γελοίο αλλά είναι αλήθεια τρομακτικό !Έχει ταυτιστεί με τη ζωή μας λες και απο εκεί μαθαίνουμε τα πάντα,έχει αντικατασήσει την επικοινωνία μας με άψυχα emoticons που ουδεμία σχέση δεν έχουν με το πως νιώθουμε τη στιγμή που τα πληκτρογολούμε μηχανικά!Δε λέω,καλό το social networking αλλά ας μη καταντάει η φυσική πραγματικότητά μας!Θυμάμαι πρίν κανα 2χρονο δεν ήταν κανεις στο facebook..Τότε ήταν της μόδας το Μyspace η το HI5 !Πάμε απο σελίδα σε σελίδα και κρυβόμαστε πίσω απο χρωματιστά προφίλ πιστεύοντας πως έτσι δείχνουμε τι είμαστε!Δεν υπάρχουν πια οι εποχές με τις μεγάλες παρέες,τις μπύρες και τα "ξεφτιλίκια"..Προτιμούμε το chatting! Οκ,το τραγικό είναι όμως όταν αντικαθιστά στιγμές μας,όταν του δίνουμε περισσότερη βάση απ'οτι δίνουμε στην αληθινή επικοινωνία μας με ανθρώπους που θέλουμε..
Και έλεος πια με το κάθε κοριτσάκι που πρέπει να βλέπουμε τις ψυχολογικές διακυμάνσεις του κάθε 3 και λίγο,μιας και το αγόρι της τη χωρίζει,τα βρίσκουν,την απατάει,της λέει ψέματα!Αυθορμητισμός,δε λέω,αλλά καλύτερα δε θα ήταν κοριτσάκι μ να τον πάρεις ένα τηλέφωνο (αν το χρησιμοποιείς πλέον) και να του πείς οτι έχεις να του πείς?Τι φταίνε τα ματάκια μ?Υπάρχει βέβαια και η διαγραφή,αλλά ποιός με σκέφτεται εμένα κάτι βαρετά βράδια να μην έχω να κοιτάω αυτά και να γελάω?????Οπότε σε κρατάμε..Η το άλλο αγοράκι που κάνει quizάκια "πόση την έχεις" και " πόσο καλό σεξ κάνεις"..Πήγαινε βρέ αγόρι μου στην κοπέλα σου να της αποδείξεις πόσο καλό σεξ κάνεις! Όλα εικονικά!Απο μπύρες και τσιγάρα μέχρι φιλιά και αγκαλιές.. ! Δε λέω να μη λιώνεις στον υπολογιστή σου η στο facebook αν αυτό σε ευχαριστεί,αλλά μη το κάνεις αντίγραφο της ψηχής σου!Και προς θεού,δεν ενδιαφέρει κανέναν που θα πας το βράδυ και αν μας αρέσει το καινούριο σου κραγιόν!!

4 σχόλια:

  1. mwre esy kala ta les alla mhpws paizei rolo ki h krish? h egklhmatikothta? an gia na pas gia ena kafe thes 5 evrw kai an gia na vgeis se mia plateia me tous filous sou prepei na deis olous tous narkwmaneis kai olous tous planwdious pwlhtes... katse kalytera spiti sou me to fb pou sth telikh syndyazeis kai diaforetikous filous taytoxrona....xaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νομίζουμε ότι δείχνουμε ποιοι είμαστε...ή απλά το κρύβουμε ποιοι είμαστε?
    Νομίζουμε ότι κάποιος θα δώσει σημασία σε αυτά που γράφουμε.....ή απλά ελπίζουμε κάποιος να δώσει σημασία?
    Νομίζουμε ότι θα χτυπήσουμε γκομενάκια και θα γαμήσουμε-γαμηθούμε.Πόσο εφήμεροι είμαστε?

    Γίναμε διαδυκτιακές κολόστρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και το τραγικό είναι πως δεν φταίει η εποχή μόνο,αλλά και εμείς οι ίδιοι..Όλο και βαλτώνουμε πιο πολύ..απελπισία και μόνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έλα μωρέ, στην τελική το λες και safe sex... Καλά είναι... Άκου τη διαδικτυακή καυλώστρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή